
Werkplaatsteam Volkswagen Capelle 2e plek van Nederland op klantentevredenheid
Ons werkplaatsteam van Volkswagen Capelle is verrast met gebak en een bezoek de importeur. Wij hebben in de Service Quality Award Nederland de 2e plek weten te behalen! Daarmee zijn wij de 2e Dealer van Nederland op het gebied van klantentevredenheid.
De Service Quality Award is een onderlinge competitie van Volkswagen dealers als aanmoediging voor het verlenen van de beste service. Ieder jaar reikt Volkswagen de Awards uit aan de dealers die dankzij de prestaties van hun After Sales team de hoogste “Net Promoter Score” (NPS) van klanten hebben ontvangen. Er zijn 2 categorieën: Topscoorders en Best Improvers. Hierbij staat 1 belangrijke vraag centraal: Welke Nederlandse Volkswagen werkplaats in Nederland krijgt de hoogste aanbevelingsscore van klanten?
Volkswagen onderzoekt dit continu door middel van enquêtes. Bij de toekenning van de prijzen wordt in beide categorieën (Topscoorders en Best Improvers) onderscheid gemaakt tussen grote en kleinere dealers. De prijzen zijn eervol voor Volkswagen-dealers, maar dé winnaars zijn de klanten van de dealerbedrijven. De onderlinge competitie die aan de basis staat van de Service Quality Awards draagt er namelijk aan bij dat alle Volkswagen-dealers zich maximaal inzetten voor klanttevredenheid van het hoogste niveau.
We zijn erg trots op het resultaat. Het is een echte teamprestatie! We staan klaar voor onze klanten, denken mee in oplossingen en ontvangen ze met een glimlach. We willen alle collega’s bedanken voor hun inzet en uiteraard ook onze klanten voor het uitspreken van hun waardering. Dit is voor ons een mooi compliment en een geweldige motivatie om aan onze klantentevredenheid te blijven werken!


