Audi De Koning Excellente Dealer 2016

12 mei 2016 om 12:42 in Audi Nieuws Nieuws
Audi Excellente Dealer

Dinsdagavond 19 april zijn tijdens de dealermeeting in Utrecht bekend gemaakt welke Audi dealers er tot de beste van Nederland behoren. Onze Audi vestiging Capelle heeft wederom de Monaco Incentive gewonnen. Deze prijs wordt uitgereikt op basis van onder andere klanttevredenheid bij de aftersales. Bovendien hebben we ook de titel Excellent Dealer 2016 mogen ontvangen! Een top prestatie waar we erg trots op zijn!! Audi De Koning is voor de 2e keer op rij Excellente dealer (in totaal 9x).

Audi De Koning is door Audi Nederland uitgeroepen tot “Excellente Audi Dealer 2016”. Wij verdienen dit eervolle predicaat door zeer sterke verkoopprestaties en loyaliteitscijfers, een goede bedrijfsuitstraling en een zeer hoge mate van klantentevredenheid op het gebied van Sales en After Sales. Daarnaast heeft Audi De Koning de Monaco Award ontvangen. Deze award wordt uitgereikt aan bedrijven met de hoogste klantentevredenheidsscore en klantenloyaliteit in de After Sales.

De titel “Audi Excellente Dealer” is in het leven geroepen door Audi Nederland. Het doel is om dealers te stimuleren zich te blijven inzetten voor (verdere) kwaliteitsverbetering en maximale klantentevredenheid. Wij zijn trots op onze behaalde resultaten, maar hebben deze prijzen mede te danken aan onze uiterst tevreden klanten. Audi De Koning bedankt al haar klanten voor de positieve beoordelingen en hun loyaliteit aan ons bedrijf.

Premium: producten én service

Audi heeft als premiummerk te maken met hoge verwachtingen van zijn klanten. Verwachtingen ten aanzien van zowel de producten als de dienstverlening. De mate van klanttevredenheid op het gebied van sales én after sales wordt daarom continu gemeten door onderzoeksbureau TNS NIPO. Het onderzoeksbureau vraagt de Audi-rijders naar hun tevredenheid over vele aspecten van de dienstverlening van ‘hun’ Audi-dealer. De belangrijkste vraag daarbij is de ‘algemene tevredenheid’ op het gebied van sales en after sales. Als het gaat om service, is de persoonlijke klantbehandeling van belang. Na het uitvoeren van een reparatie of onderhoudsbeurt vraagt een dealer of de klant écht tevreden is. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan kan er direct nog actie worden ondernomen. Op basis van de waarderingscijfers van vele duizenden klanten stelt TNS NIPO voor elke Nederlandse Audi-dealer een klanttevredenheidsrapport op.

Hoogste rapportcijfers

Audi-dealers die met hun ‘rapportcijfers’ boven het (hoge) landsgemiddelde scoren en in de top 3 van de ranking eindigen, komen in aanmerking voor de eervolle titel ‘Audi Excellente Dealer’. Dit jaar hoort Audi De Koning tot deze selecte categorie. Audi De Koning scoorde goed met het lage percentage herhaalbezoeken, de sterke verkoopcijfers en de hoge mate van klanttevredenheid op het gebied van zowel sales als after sales. Audi De Koning is uiteraard verheugd en trots op de dubbele onderscheiding. We gaan door op de ingeslagen weg en zullen alles in het werk stellen om de klantentevredenheid en kwaliteit op dit niveau te houden. Het is een echte teamprestatie geweest, die zonder onze klanten en zonder onze medewerkers nooit gelukt was.

Bedrijfsleider René Stofregen (4e man staand van links) en ServiceManager Patrick van Sliedregt (6e man van links) hebben de awards in ontvangst genomen.