Klant Contact Centrum (KCC)
Ons Klant Contact Centrum staat graag voor u klaar om al uw autogerelateerde vragen te beantwoorden en om ieders optimaal af te kunnen stemmen. Het team bestaat uit deskundige medewerksters die graag met u meedenken en adviseren over onze producten en diensten.
- Vanuit het KCC worden alle werkplaats afspraken en schadeherstel afspraken ingepland. U kunt hier terecht voor afspraken voor o.a.: APK, onderhoudsbeurt, zomer- wintercheck, aircocheck, etc.
- Haal- en brengservice (transport) wordt vanuit het KCC geregeld
Contact
- De medewerkers van het Klant Contact Centrum zijn dagelijks van 8.00 tot 17.00 uur te bereiken door middel van één algemeen nummer op: 010 – 4599400
- Daarnaast kunt u ook uw vragen stellen via de Whats app. Zo kunt u bijvoorbeeld een appje krijgen wanneer uw auto klaar is na onderhoud.
- Ook kunt u uw vragen stellen via de online Chat. De Chat is op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur.