Klant Contact Centrum (KCC)

Ons Klant Contact Centrum staat graag voor u klaar om al uw autogerelateerde vragen te beantwoorden en om ieders optimaal af te kunnen stemmen. Het team bestaat uit deskundige medewerksters die graag met u meedenken en adviseren over onze producten en diensten.

  • Vanuit het KCC worden alle werkplaats afspraken en schadeherstel afspraken ingepland. U kunt hier terecht voor afspraken voor o.a.: APK, onderhoudsbeurt, zomer- wintercheck, aircocheck, etc.
  • Haal- en brengservice (transport) wordt vanuit het KCC geregeld

Contact

  • De medewerkers van het Klant Contact Centrum zijn dagelijks van 8.00 tot 17.00 uur te bereiken door middel van één algemeen nummer op: 010 – 4599400
  • Daarnaast kunt u ook uw vragen stellen via de Whats app. Zo kunt u bijvoorbeeld een appje krijgen wanneer uw auto klaar is na onderhoud.
  • Ook kunt u uw vragen stellen via de online Chat. De Chat is op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur.

Neem contact op

    Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt voor het afhandelen van mijn aanvraag en bevestig dat de door mij ingevulde gegevens correct zijn.

    Contactreden valt binnen deze categorie:
    Autorelevante informatie.

    De lead wordt opgevolgd door:
    De vestiging(en).

    Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via:
    E-mail, telefoon.