Audi Plug in hybride

Plug-in hybride: Het beste van twee werelden

Een plug-in hybride auto kan zowel elektrisch rijden als op conventionele brandstoffen zoals benzine of diesel. Daarnaast kan een plug-in hybride net als een elektrische auto worden opgeladen middels een stekker die moet worden ‘ingeplugd’. Dit soort type auto’s zit daardoor tussen een volledig elektrische auto en een conventionele brandstofauto in.

In een volledig elektrische auto zit geen verbrandingsmotor, hierdoor kan deze alleen opgeladen worden aan een laadpaal. Een plug-in hybride auto wordt aangedreven door een elektromotor, maar kan ook rijden met alleen een verbrandingsmotor of een combinatie van beiden. De wielen worden aangedreven door de elektromotor, alleen de verbrandingsmotor of een combinatie van beide. Het grootste verschil is dus de aandrijving van de auto’s en de manier van tanken/opladen.

Wilt u graag meer weten over de Plug-in hybride modellen? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie bekijk de Audi voorraad of vraag direct een proefrit aan. Audi eerst ontdekken? Kom dan langs in onze Audi showroom in Capelle aan den IJssel

Download de Audi Plug-in hybride brochure

Voorraad Audi Plug-in hybride en Audi volledig elektrisch

Audi A3 Sportback

Audi A3 Sportback

  • 40 TFSI e
  • 150 kW (204 pk)
  • 7,6 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 26–24 g/km
Audi Q3

Audi Q3

  • 45 TFSI e
  • 180 kW (245 pk)
  • 7,3 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 45–37 g/km
Audi Q3 Sportback

Audi Q3 Sportback

  • 45 TFSI e
  • 180 kW (245 pk)
  • 7,3 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 45–37 g/km
Audi Plug in hybride MdeKoning

Audi A6 Limousine

  • 50 TFSI e quattro
  • 220 kW (299 pk)
  • 6,2 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 46–43 g/km
Audi A6 Avant hybride

Audi A6 Avant

  • 55 TFSI e quattro
  • 270 kW (367 pk)
  • 5,7 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 44–48 g/km
Audi A7 Sportback hybride

Audi A7 Sportback

  • 50 TFSI e quattro
  • 220 kW (299 pk)
  • 6,3 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 48–44 g/km
Audi A8 hybride

Audi A8

  • 60 TFSI e quattro
  • 330 kW (449 pk)
  • 4,9 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 60–57 g/km
Audi A8 L hybride

Audi A8 L

  • 60 TFSI e quattro
  • 330 kW (449 pk)
  • 4,9 s sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 61–57 g/km
Audi Q5 hybride

Audi Q5

  • 50 TFSI e quattro
  • 220 kW (299 pk)
  • 6,1 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 49–46 g/km
Audi Q5 Sportback

Audi Q5 Sportback

  • 50 TFSI e quattro
  • 220 kW (299 pk)
  • 6,1 sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 42–36 g/km
Audi Q7 hybride

Audi Q7

  • 55 TFSI e quattro
  • 280 kW (381 pk)
  • 5,9 s sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 69–64 g/km
Audi Q8

Audi Q8

  • 55 TFSI e quattro
  • 280 kW (381 pk)
  • 5,8 s sec. 0-100 km/h
  • Gem. CO₂-emissie: 63–59 g/km
Audi Plug in hybride MdeKoning

Plug-in hybride: Het beste van twee werelden

Een plug-in hybride auto kan zowel elektrisch rijden als op conventionele brandstoffen zoals benzine. Daarnaast kan een plug-in hybride net als een elektrische auto worden opgeladen middels een stekker. Dit soort type auto’s zit daardoor tussen een volledig elektrische auto en een conventionele brandstofauto in.

In een volledig elektrische auto zit geen verbrandingsmotor, hierdoor kan deze alleen opgeladen worden aan een laadpaal. Een plug-in hybride auto wordt aangedreven door een elektromotor, maar kan ook rijden met alleen een verbrandingsmotor of een combinatie van beiden. Het grootste verschil is de aandrijving van de auto’s en de manier van tanken en opladen.